Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Vmax albo Vmax osiągnięty :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dobra, zalozmy ze i tak im odejdziecie i co dalej?
    Jak sie wkurza, to blokade moga zarzadzic.. a wtedy nie sadze ze ktorys bedzie chetny taranem A nawet jak odpuszcza, to maja nagranie, na ktorym widac blachy -> ustalenie wlasciciela to dla nich minuta.. A stad juz krotka droga do wniosku do sadu o ukaranie za przekroczenie predkosci + nie zatrzymanie sie do kontroli.. Jak beda upierdliwi, zawsze moga zapukac do domu i wtedy wyprowadzic na przesluchanie po dobroci albo sila..

    Niedawno było podobne zdarzenie w Hamburgu - nieoznakowany radiowoz, "cos" (BMW 7) wyprzedzilo, probowali dogonic, ale nie byli w stanie, wg pomiaru gosciu lecial kolo 290. Nie mniej zadzwonili po kolegow, Ci zamkneli autostrade i po kilku minutach delikwent skonczyl w kajdankach, calujac asfalt.. Pozniej sie okazalo ze mimo 20paru lat ma juz pare wyrokow, a w bagazniku troche prochow

    Moja O3 RS

    Komentarz


    • Krzyzakp, zwyklad dysksuja co jest gdzie szybsze. Uciekanie policji w bialy dzien w duzym ruchu nie ma sensu i tu nikt nie twierdzi ze jest inaczej. Przy malym ruchu czy w nocy szczegolnie, jest to realne, tyle moge napisac.

      Z blokada w Polsce jesli jedziesz szybko wieczorowa porą, nie ma takiej opcji. Jedyna blokada jaka nasza policja potrafi zrobic to z cwyilnych aut ktore stoja na skrzyzowaniu

      Tak czy owak jakbym widzial 300-400 m za mna policyjna astre i bylaby to pusta autostrada o odpowiedniej porze gdzie juz mialbym przekroczone o ponad 50 km/h to nie widze powodu zeby zwalniac. Kwestia opanowania, zeby nie robic glupot pod presja. W najgorszym wypadku mandat dostalbym pare minut pozniej niz w przypadku zwolnienia.

      Komentarz


      • nikomu nie chodzi o ucieczkę, tylko o to czy dadzą radę dojechać do Ciebie i włączyć światła policyjne, bo jak włączą sobie 500 metrów za tobą to sobie mogą

        Komentarz


        • Marek106 autostrada pusta raz na 500-1000m wyprzedzanej jedno auto na prawym pasie. Jedyna rzecz co mnie ograniczyła to nowa ustawa o tym ze policjant moze zabrać prawko wg uznania a 250 a 200 na autostradzie to jest różnica coś baknela pod nosem policjantka ze jabym jechał z kimś to by mi zabrali prawko... Nie mniej niewykozystalem okazji by sprawdzic owa astre...

          Krzyzkp nie chodzi o ucieczkę tylko o udanie ze sie ich nie zauważylo...

          Komentarz


          • Prawko zabieraja jak sie przekroczy o 50km/h, ale w terenie zabudowanym, wiec na autostradzie tylko mandacik grozi
            Black magic

            Komentarz


            • Greg500, dokladnie.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez greg505
                Prawko zabieraja jak sie przekroczy o 50km/h, ale w terenie zabudowanym, wiec na autostradzie tylko mandacik grozi
                Jeszcze nic nie zabieraja, a czy beda zabierac i jak dlugo to sie jeszcze przekonamy, jak kilku lobbystow takich pomyslow pozbedzie sie blankietu, beda jezdzic dalej i po bum nie dostana nic z polis ubezpieczeniowych.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • zabieraja zabieraja, jak uważają że jesteś niebezpieczny na drodze to za byle co mogą zabrać i decyzja do sądu o oddanie

                  Komentarz


                  • Czołem!
                    Do Vmax mi jeszcze trochę brakuje, ale pytanie mam.
                    Jechałem ostatnio po a2 jakies 180. Samochód trochę dziwnie się zachowywał. Miałem wrażenie, że baby jakby płynęła (?) jakby koła były poluzowane i się chybotało. Ciężko mi to opisać..

                    Mieliście coś podobnego? Z czego to może wynikać?
                    Koła powinny być wyważone, nie czuję bicia na kierownicy.

                    Kapcie: Turini 18 "

                    Komentarz


                    • Cisnienie w kolach? Zakladam ze na letnich juz smigales... Na zimowkach przy obecnych temperaturach ta predkosc moze byc troche ryzykowna.. Pare lat temu wracalem na zimowkach przy +22.. 120 to byl bezpieczny max, bo powyzej auto zaczynało ewidentnie plywac.. Po paru godzinach i ochlodzeniu sie, bylo juz duzo lepiej..

                      Moja O3 RS

                      Komentarz


                      • tak, na letnich.
                        Ciśnienie- zgodnie z tymi wytycznymi. Kontrolka nie świeci. Nie wiem jak z temperaturą opony, ale jak zwalniałem do 160 to już tego problemu nie było.

                        Jeżdżę na wzbogaconym azocie, znaczy na powietrzu. Wymiana gazu na czysty azot może poprawić?
                        Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy - czy tak się dzieje jak wieje trochę mocniejszy wiatr?

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Himenek
                          zabieraja zabieraja, jak uważają że jesteś niebezpieczny na drodze to za byle co mogą zabrać i decyzja do sądu o oddanie
                          W tej chwili to jest widzimisię funkcjonariusza. A to jest istotna kwestia i co jest w tym bardzo zle, nie funkcjonuje narzedzie odwolawcze od decyzji funkcjonariusza, bo im slupki musza rosnac od czasu Froga
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • chomiczasty, jezeli naprawde mocno wieje, to przy wiekszej predkosci bardziej miota autem.. Ale to tak musi byc powyzej 80km/h z moich obserwacji...

                            Tez latam na powietrzu i nie mialem tego problemu do tej pory, a pare razy testowałem Vmax juz.. Fakt, przy jednej probie troche chodził na boki, ale wiem ze wtedy konkretnie wiało, wiec nie przejmowałem sie tym.

                            Moja O3 RS

                            Komentarz


                            • krzyzakp, no nic, to będzie trzeba jeszcze raz sprawdzić.. "trudno"

                              Wiatru 80km/h to raczej nie było. Aczkolwiek to a2, tam dziwnie wieje.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez chomiczasty
                                krzyzakp, no nic, to będzie trzeba jeszcze raz sprawdzić.. "trudno"

                                Wiatru 80km/h to raczej nie było. Aczkolwiek to a2, tam dziwnie wieje.
                                Moim zdaniem to wiatr - ja często wracam z pracy obwodnicą Krakowa A4 i jak nawet trochę tylko wieje to powyżej 120 rzuca tym autem po całym pasie. Nieprzyjemne zjawisko którego w innych cięższych autach nie miałem. Jak nie ma wiatru to jest ok nawet przy 200 km/h ale jak wieje to walka z kierownicą i ciągłe skupienie.

                                Komentarz


                                • To nie tyle wina wagi co zbyt wysokiego zawieszenia...
                                  Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

                                  Komentarz


                                  • Maicroft, nie siej defetyzmu :diabelski_usmiech
                                    W ciągu 7 dni prawko musi być w Sądzie i to sędzia decydyje czy zwróci Ci blankiecik czy nie :wink:
                                    Wiec odwołanie działa :lol:
                                    NajtFukinPatrol North-West

                                    UNIDEN 510 XL + ML145

                                    BYŁ ASZ
                                    PÓŹNIEJ BYŁ BKD
                                    BYŁA TEŻ CEGA
                                    A TERAZ JEST SUPERB CBBB
                                    MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez sebkoch
                                      To nie tyle wina wagi co zbyt wysokiego zawieszenia...
                                      Tez tak sadze, nie tyle zbyt wysokiego, co miekkiego.
                                      Nawet stojac w korku, jak przejedzie szybko auto obok to buda zabuja.
                                      Na dniach sie przekonam czy obnizenie i usztywnienie rozwiaze ten problem
                                      Black magic

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Himenek
                                        OPC nie są oznaczone mają tylko z tyłu turbo napisane, u nas 2 insignie jeżdżą po 300 kucy każda a wydają się zwykłymi insigniami
                                        Tak tworzą się ludowe legendy. To są zwykłe Insignie - dokładnie to ma 2.0 Turbo, 220 KM, napęd na przednią oś, manualna skrzynia, gówniane hamulce identyczne z wozami o niższych mocach. Kupiono ich 75 sztuk na całą Polskę z wyjątkiem województw lubuskiego i podlaskiego, które niedługo potem dostały po 6 Passatów 300 KM V6 3.6 4x4.

                                        Żadna rewelacja, zważywszy że wówczas produkowano także Insignię 260 KM V6 2.8 Turbo 4x4, o wiele bardziej nadającą się na anonimową "pościgówkę".
                                        Te dwie rury są nieco na wyrost, zważywszy że to tylko 220 KM, a masa 1600-1700 kg, a i warunki trakcyjne nienajlepsze (ośka).

                                        A prawdziwe OPC ma 325 KM V6 2.8 Turbo 4x4 i na video jeździ w Polsce ich mniej niż 10 - Wielkopolska, Radom i Wyszków. W tej liczbie 2 albo 3 przejęte po urzędasach z ITD. No i wszystkie mają oznaczenie OPC na tylnej klapie. A i bez niego byłyby łatwo rozpoznawalne - OPC ma zupełnie inny zderzak przedni i bardzo charakterystyczne obudowy wylotów rur wydechowych w tylnym zderzaku. Kompletnie co innego niż 2 widoczne końcówki rur w tych 2.0 Turbo. Do tego 19 lub 20" felgi i wielkie Brembo na przodzie. OPC widać z daleka, że to zupełnie inna Insignia.

                                        M.
                                        666 4U

                                        Komentarz


                                        • beaviso, lubię zorientowanych w temacie

                                          BTW
                                          z ciekawostek dropsa to I OPC po ITD nie stoją na dwudziestu calach
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez greg505
                                            Zamieszczone przez sebkoch
                                            To nie tyle wina wagi co zbyt wysokiego zawieszenia...
                                            Tez tak sadze, nie tyle zbyt wysokiego, co miekkiego.
                                            Nawet stojac w korku, jak przejedzie szybko auto obok to buda zabuja.
                                            Na dniach sie przekonam czy obnizenie i usztywnienie rozwiaze ten problem
                                            Zrobiłeś już coś z zawieszeniem?
                                            Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez krzyzakp
                                              fernando, nie pamietam ale wydaje mi sie ze cos kolo 4200-4300.. Na 99% ponizej 4500
                                              piramida, tak, licznikowo. GPS nie mialem odpalonego, a ze lecialem sam, to przy tej predkosci nie bylo co myslec o puszczeniu kierownicy jedna reka...

                                              Z ciekawostek - bylo troche bocznego wiatru, fakt ze nie jakies olbrzymi podmuchy, ale do 210 zadnyhc problemow.. od 220 zaczynalo sie juz je mocniej odczuwac.
                                              wczoraj na niemieckiej a2 troche testowalem. nijak nie moglem wyzszych obrotow wydobyc (tylko do 4000) i ani razu nie polecialem szybciej. od 160 odczuwalem jakbym jechal po delikatnej tarce. im szybciej tym mniej bylo to czuc. od 200 to juz frunął. spokojnie mozna bylo zdobic fotke. troche mnie martwi ta tarka kolo 160.
                                              Załączone pliki
                                              Był: Superb I, 2.5 TDI, 5A
                                              Jest: Octavia kombi RS TDI, DSG
                                              Marcin

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez sebkoch
                                                Zamieszczone przez greg505
                                                Zamieszczone przez sebkoch
                                                To nie tyle wina wagi co zbyt wysokiego zawieszenia...
                                                Tez tak sadze, nie tyle zbyt wysokiego, co miekkiego.
                                                Nawet stojac w korku, jak przejedzie szybko auto obok to buda zabuja.
                                                Na dniach sie przekonam czy obnizenie i usztywnienie rozwiaze ten problem
                                                Zrobiłeś już coś z zawieszeniem?
                                                Na jutro mam mechanika umowionego, 'wjezdza' eibach pro kit i dystanse.
                                                Black magic

                                                Komentarz


                                                • insignia opc to porażka ma 325km i rozpędz sie do 100 w 7 sekund gdzie moje auto rozpędza sie w 6 sek a ma 75km mniej
                                                  i maxymalnie jedzie 250/260 także żaden szał te insignie wolałbym te passaty co pisałeś

                                                  aa i nie wszystkie ośki mają ujową trakcje zeszperowane w seri megane rs i focus rs idzie jak przeciąg
                                                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                                  była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                                  2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                                  JEST
                                                  megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                                  octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                                  octavia 2 2.0TDI BKD

                                                  Komentarz


                                                  • Z manualem w 6.0 sek. Ale proponuję spróbować się z taką Insignią OPC nie 0-100, bo to "każdy debil potrafi" , tylko np. od 140 do 200.
                                                    A że ma o 200 kg za dużo i fatalny automat - to fakt bezsporny. Przyszła generacja może być tylko lepsza - oby UE nie zakazała do tego czasu V6, bo obecny spełnia EURO5, a nie EURO6.

                                                    M.
                                                    666 4U

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X